>

Sunday, April 1

Odd 1


Terima kasih buat semua ucapan.
Hanya Tuhan yang mampu membalasnya.
Namun empunya badan hanya mampu memberikan senyuman.
Untuk terus segar dalam ingatannya.

Officially 20.
Umur, tak kisah lah tua atau muda. Bukan itu yang penting. Apa yang penting berapa banyak amal kita dan sudah muda kah kita di mata Tuhan? Sebab hidup di dunia hanya sekali cuma di sana kekal selamanya. Jadi mengapa mengejar sementara bila sudah tahu ada kehidupan selamanya, bukan?

Mungkin kerana menginjak umur 20 tahun ucapan bertubi-tubi diberi hingga terima kasih tidak terperi. Terima kasih dan terima kasih sekali lagi. Ucapan yang diberi seakannya diingati. Akan terus kekal di hati.

Untuk umur 20tahun. Moga hati kecil ini tidak begitu sensitif dengan perilaku sekeliling. Mungkin hati ini mudah merajuk meminta dupujuk seperti keanakan. Namun apa kan daya mungkin ikutan waktu kecil masih wujud dalam diri. Terima kasih kerana menerima kelemahan ini.

Terima kasih sekali lagi, lagi dan lagi.

p/s:

Thank you very much for both my sisters for the cake. My beloved mother for the prayer. My father for the money that he always gave to me.

Even they are not Izara Aishah that I "crave" so much to meet her. But they would always be there for me.

Muahaha.bangga sekejap Izara!

Thanks again and again. 

Sometimes I talk very much but there would be a time that I become speechless because of something.
I love them and I know that they would always love me even we always fight against each other in the end we would always find a way to get back together.

terima kasih buat keluarga dan kawan-kawan.





No comments:

Copyright © 2010 |Learntobetheperfectsecretadmirer .blogspot | All Righted Reserved