>

Tuesday, February 1

Perasan !

Mungkin ada antara anda yang terperasan orang itu melayan diri anda dengan baik dan penuh kasih sayang,
kadang-kadang dia tidak bermaksud bahawa dia mencintai anda,
kerana dia sudah mempunyai pilihan hatinya sendiri,
mungkin ada yang sudah faham dan cuba untuk mendekati,
dan mengharap agar kasihnya akan berubah terhadap anda,
maaf,ianya tidak berlaku kepada saya,
saya melayan anda seperti biasa,
jadi tidak perlu untuk memberitahu setiap aktiviti atau keadaan anda kepada saya tiap-tiap masa,
bukan bermaksud untuk melukakan tapi kerana saya ada pilihan saya sendiri dan awak bukan pilihan saya,
maaf,tolong cuba hentikan niat awak itu atau saya mungkin akan melarikan diri daripada hidup awak,

kadang-kadang ada yang mengatakan,
saya tidak kisah kalau orang tidak mencintai saya asalkan saya mencintai dia,
tapi maaf,saya bukan seperti itu,
saya bukan insan sebegitu,
yang akan menerima segala yang diberikan,
kerana saya yakin dan percaya memberi itu lebih indah dan menerima,
dan apabila menerima itu juga memberi ianya akan menjadi lebih bermakna!

p/s: sometimes when you are lose she will help you but it doesn't mean that he will appreciate you like others!

No comments:

Copyright © 2010 |Learntobetheperfectsecretadmirer .blogspot | All Righted Reserved